CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag 1 juni 2009

Schoooooool time ((:

Helgen är slut, och det är dags för äänu en skolvecka, dock tror jag att det kommer blir väldigt slappt på lektionerna nu ;) det är ju ganska skönt, sitter i data salen och bestämmer om avslutningen, och hur vi ska göra med vagnen och massa skit, är inte så insatt ;) Hehehe, i går var jag & emelie inne i stan, det var gör varmt, men det blev inte alls mycket shopiing, inte för mig i alla fall ;) Hehehe, jag sprar mina pengar till sommaren, men sen drog vi till martin också,. det var ganska härligt :) hans kattunge var ju bara en aning söt...! (a) har varit sjuk förra veckan också, hade hög feber & förkyld, men nu är jag frisk. idag blir det att öva med kören också, får väl se hur det går med min hals, har lite ont i den ;) Nu ska jag inte babbla så mkt här ;) Ha en fin dag Pussss

0 kommentarer: