CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag 26 maj 2009

sommarlängtan!

det är så härligt väder nu, hoppas bara att det håller i sig ett tag, jag vill inte ha mera regn! :D får en väldig längtan till somaren, det blir bad & sol & vännerna! :D ajust det, arkösund blir det nog också , eller hur emelie? :) och jag slår vad om att jag & hanna kommer väl typ bo hos varandra över sommaren? ;) idag är det i alla fall tisdag, så jag har precis fixat i ordning mig, så snart ska jag gå ner & äta frukost! i morrn ska jag till tandläkaren, jag börjar bli nervös, fast det är nog ingen fara, men i alla fall!sissta riktiga skolveckan nu då, för på fredag sätts betygen ;) så det är ändå väldigt slappt nu, inga mer prov eller liknande i alla fal! (((: jag vet också att jag är väldigt dålig på att skriva här i bloggen, men det finns liksom inte tid! Hehehe, som tex sen när jag kommer hem, så ska jag skriva en uppsats till engelskan som måste vara klar den här veckan, och jag har inte äns börjat! :) Hehehe, men nu måste jag kila så jag hinner äta frukost i lugn & ro, och slippa stressa som alltid annars ;) Ha en jätte fin dag allihopa! / J Y

0 kommentarer: